teratak satu malaysia

Page 2 of 2 Previous  1, 2

View previous topic View next topic Go down

gasak ajela labu

Post  ONEna on Mon Nov 23, 2009 5:26 pm

halismy wrote:
ONEna wrote:
halismy wrote:
ONEna wrote:
ajay wrote:
ONEna wrote:assalamualikum.selamat datang,welcome.vanekum,lai lai..sja nk nyibuk kg org..klu leh nk join gak..cheq keje misi..kalu sapo2 ade sakit tu leh la jupa cheq..jgn sakit ati or putus cinta dahla..ssah gak nk bgi ubat tu arr

hai buang lah satu malaysia tu...watper nak banggakan....
udah lah....


kesian eden tengok.......klu bleh agama pun nak disatu kan....mana pegi kata u**o bela org melayu.....
hehehe

tak leh cakap banyak banyak nie....nanti kene ISA lak aku nie....
Sorry bang..tu hanya nama rumah..tak ada kaitan dengan yang hidup mahupun mati atau mana - mana parti politik..tpi sy bangga jdi anak mlaysia yg tiggl dlm stu negara malaysia..persaan nie kita akn rsa bila kita pergi ke tempat org..tmpat yg traagedila..bkn tmpat mkn angin cam paris or new york tu..ehh patriotik la plak..Kwang kwang

haah... mmmmm..... alien alien alien

Haah..betui berui betui kta hagemaru tu..ahaks..emm mlm tadi aku sambut sepasang baby kembar tak seiras laki2 n pompuan ..satu putih mcm ena,satu hitam cam .. Evil or Very Mad Question


apa kena mengena ngan hagemaru tu.....confused confused confused lol! lol!

ehh bkn gambo hagemaru ke tue..kan ade 3 urat rambut tue..kuang kuan kuang

ONEna

Posts : 76
Join date : 2009-11-05

View user profile

Back to top Go down

Re: teratak satu malaysia

Post  halismy on Mon Nov 23, 2009 5:49 pm

ONEna wrote:
halismy wrote:
ONEna wrote:
halismy wrote:
ONEna wrote:
ajay wrote:
ONEna wrote:assalamualikum.selamat datang,welcome.vanekum,lai lai..sja nk nyibuk kg org..klu leh nk join gak..cheq keje misi..kalu sapo2 ade sakit tu leh la jupa cheq..jgn sakit ati or putus cinta dahla..ssah gak nk bgi ubat tu arr

hai buang lah satu malaysia tu...watper nak banggakan....
udah lah....


kesian eden tengok.......klu bleh agama pun nak disatu kan....mana pegi kata u**o bela org melayu.....
hehehe

tak leh cakap banyak banyak nie....nanti kene ISA lak aku nie....
Sorry bang..tu hanya nama rumah..tak ada kaitan dengan yang hidup mahupun mati atau mana - mana parti politik..tpi sy bangga jdi anak mlaysia yg tiggl dlm stu negara malaysia..persaan nie kita akn rsa bila kita pergi ke tempat org..tmpat yg traagedila..bkn tmpat mkn angin cam paris or new york tu..ehh patriotik la plak..Kwang kwang

haah... mmmmm..... alien alien alien

Haah..betui berui betui kta hagemaru tu..ahaks..emm mlm tadi aku sambut sepasang baby kembar tak seiras laki2 n pompuan ..satu putih mcm ena,satu hitam cam .. Evil or Very Mad Question


apa kena mengena ngan hagemaru tu.....confused confused confused lol! lol!

ehh bkn gambo hagemaru ke tue..kan ade 3 urat rambut tue..kuang kuan kuang

ekkkh elehhhhh..... lol! lol! lol!

halismy

Posts : 165
Join date : 2009-11-01

View user profile

Back to top Go down

re:teratak banjir

Post  ONEna on Tue Nov 24, 2009 11:27 am

halismy wrote:
ONEna wrote:
halismy wrote:
ONEna wrote:
halismy wrote:
ONEna wrote:
ajay wrote:
ONEna wrote:assalamualikum.selamat datang,welcome.vanekum,lai lai..sja nk nyibuk kg org..klu leh nk join gak..cheq keje misi..kalu sapo2 ade sakit tu leh la jupa cheq..jgn sakit ati or putus cinta dahla..ssah gak nk bgi ubat tu arr

hai buang lah satu malaysia tu...watper nak banggakan....
udah lah....


kesian eden tengok.......klu bleh agama pun nak disatu kan....mana pegi kata u**o bela org melayu.....
hehehe

tak leh cakap banyak banyak nie....nanti kene ISA lak aku nie....
Sorry bang..tu hanya nama rumah..tak ada kaitan dengan yang hidup mahupun mati atau mana - mana parti politik..tpi sy bangga jdi anak mlaysia yg tiggl dlm stu negara malaysia..persaan nie kita akn rsa bila kita pergi ke tempat org..tmpat yg traagedila..bkn tmpat mkn angin cam paris or new york tu..ehh patriotik la plak..Kwang kwang

haah... mmmmm..... alien alien alien

Haah..betui berui betui kta hagemaru tu..ahaks..emm mlm tadi aku sambut sepasang baby kembar tak seiras laki2 n pompuan ..satu putih mcm ena,satu hitam cam .. Evil or Very Mad Question


apa kena mengena ngan hagemaru tu.....confused confused confused lol! lol!

ehh bkn gambo hagemaru ke tue..kan ade 3 urat rambut tue..kuang kuan kuang

ekkkh elehhhhh..... lol! lol! lol!

ehh salah ke wana?dah lambat dah lambat(tagline hagemaru)..faveret wana tue..perangai pelik

ONEna

Posts : 76
Join date : 2009-11-05

View user profile

Back to top Go down

pindah rumah

Post  ONEna on Wed Dec 02, 2009 11:34 am

Teratak ni akn brpindah ke hosp.ampang mulai 7hb nie..so sapa2 yg brdektn bolela singgh2..nk banje minum2 ke?mkn2 ke?

ONEna

Posts : 76
Join date : 2009-11-05

View user profile

Back to top Go down

Re: teratak satu malaysia

Post  ajay on Sat Dec 05, 2009 6:43 pm

ONEna wrote:Teratak ni akn brpindah ke hosp.ampang mulai 7hb nie..so sapa2 yg brdektn bolela singgh2..nk banje minum2 ke?mkn2 ke?

onena.....waa klu teratak tu dah dekat kan...leh lah bermalam bersama ekk diteratak tu kan..kan..kan...
hehehe...

onena....saya nak kata jauh tu tak lah jauh....nak kata dekat tak lah dekat.....penah gak gi situ....
awat onena keje kat situ ker?...

leh lah saya nak amik mc nnt ekk.....hehehe

ajay

Posts : 121
Join date : 2009-11-01

View user profile

Back to top Go down

Re: teratak satu malaysia

Post  halismy on Sat Dec 05, 2009 8:41 pm

ajay wrote:
ONEna wrote:Teratak ni akn brpindah ke hosp.ampang mulai 7hb nie..so sapa2 yg brdektn bolela singgh2..nk banje minum2 ke?mkn2 ke?

onena.....waa klu teratak tu dah dekat kan...leh lah bermalam bersama ekk diteratak tu kan..kan..kan...
hehehe...

onena....saya nak kata jauh tu tak lah jauh....nak kata dekat tak lah dekat.....penah gak gi situ....
awat onena keje kat situ ker?...

leh lah saya nak amik mc nnt ekk.....hehehe

bukan setakat nak ambik MC jer.... nak ambil misi skali pun leh gak... lol!

halismy

Posts : 165
Join date : 2009-11-01

View user profile

Back to top Go down

re:teratak satu malaysia..

Post  ONEna on Sun Dec 06, 2009 12:42 pm

ajay wrote:
ONEna wrote:Teratak ni akn brpindah ke hosp.ampang mulai 7hb nie..so sapa2 yg brdektn bolela singgh2..nk banje minum2 ke?mkn2 ke?

onena.....waa klu teratak tu dah dekat kan...leh lah bermalam bersama ekk diteratak tu kan..kan..kan...
hehehe...

onena....saya nak kata jauh tu tak lah jauh....nak kata dekat tak lah dekat.....penah gak gi situ....
awat onena keje kat situ ker?...

leh lah saya nak amik mc nnt ekk.....hehehe

bermalam bersama?boleh ..boleh belah..hehe..iskk tak baik tau..HARAMMMMMMMMMMMMMmm
lor..wana keje misi aje maa..bkn doktor..mana bole bgi mc sama kamu..klu istri kamu mau brsalin bolela cari sama wana..hua hua..lucu bangat..

ONEna

Posts : 76
Join date : 2009-11-05

View user profile

Back to top Go down

misi n mc

Post  ONEna on Sun Dec 06, 2009 12:46 pm

halismy wrote:
ajay wrote:
ONEna wrote:Teratak ni akn brpindah ke hosp.ampang mulai 7hb nie..so sapa2 yg brdektn bolela singgh2..nk banje minum2 ke?mkn2 ke?

onena.....waa klu teratak tu dah dekat kan...leh lah bermalam bersama ekk diteratak tu kan..kan..kan...
hehehe...

onena....saya nak kata jauh tu tak lah jauh....nak kata dekat tak lah dekat.....penah gak gi situ....
awat onena keje kat situ ker?...

leh lah saya nak amik mc nnt ekk.....hehehe

bukan setakat nak ambik MC jer.... nak ambil misi skali pun leh gak... lol!

waaaaaaaaaaa abg halismy..suka2 jer oper org tau..klu nk amik misi ni kena sediakn hati nyamuk satu mangkuk,hati kuman.satu pinggan,hati...hehe Very Happy Twisted Evil Laughing Twisted Evil Basketball

ONEna

Posts : 76
Join date : 2009-11-05

View user profile

Back to top Go down

Re: teratak satu malaysia

Post  halismy on Mon Dec 07, 2009 9:32 am

ONEna wrote:
halismy wrote:
ajay wrote:
ONEna wrote:Teratak ni akn brpindah ke hosp.ampang mulai 7hb nie..so sapa2 yg brdektn bolela singgh2..nk banje minum2 ke?mkn2 ke?

onena.....waa klu teratak tu dah dekat kan...leh lah bermalam bersama ekk diteratak tu kan..kan..kan...
hehehe...

onena....saya nak kata jauh tu tak lah jauh....nak kata dekat tak lah dekat.....penah gak gi situ....
awat onena keje kat situ ker?...

leh lah saya nak amik mc nnt ekk.....hehehe

bukan setakat nak ambik MC jer.... nak ambil misi skali pun leh gak... lol!

waaaaaaaaaaa abg halismy..suka2 jer oper org tau..klu nk amik misi ni kena sediakn hati nyamuk satu mangkuk,hati kuman.satu pinggan,hati...hehe Very Happy Twisted Evil Laughing Twisted Evil Basketball

2 x oper lg....... kalau nak leh gak....kan nanti x tersengehhhh sampi ke telingga...
pengumuman2 cam lagu idon tu .... lol! lol! lol! Y.E.S......Y.E.S.....Y.E.S...... afro Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Cool

halismy

Posts : 165
Join date : 2009-11-01

View user profile

Back to top Go down

re:teratak satu malaysia..

Post  ONEna on Mon Dec 07, 2009 10:05 am

halismy wrote:
ONEna wrote:
halismy wrote:
ajay wrote:
ONEna wrote:Teratak ni akn brpindah ke hosp.ampang mulai 7hb nie..so sapa2 yg brdektn bolela singgh2..nk banje minum2 ke?mkn2 ke?

onena.....waa klu teratak tu dah dekat kan...leh lah bermalam bersama ekk diteratak tu kan..kan..kan...
hehehe...

onena....saya nak kata jauh tu tak lah jauh....nak kata dekat tak lah dekat.....penah gak gi situ....
awat onena keje kat situ ker?...

leh lah saya nak amik mc nnt ekk.....hehehe

bukan setakat nak ambik MC jer.... nak ambil misi skali pun leh gak... lol!

waaaaaaaaaaa abg halismy..suka2 jer oper org tau..klu nk amik misi ni kena sediakn hati nyamuk satu mangkuk,hati kuman.satu pinggan,hati...hehe Very Happy Twisted Evil Laughing Twisted Evil Basketball

2 x oper lg....... kalau nak leh gak....kan nanti x tersengehhhh sampi ke telingga...
pengumuman2 cam lagu idon tu .... lol! lol! lol! Y.E.S......Y.E.S.....Y.E.S...... afro Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Cool

waa tk rela i..smpainya hatimu...

ONEna

Posts : 76
Join date : 2009-11-05

View user profile

Back to top Go down

ibu muda

Post  ONEna on Fri Dec 11, 2009 3:07 pm

harini aku mnyambut kelahiran bayi srg ibu muda brusia 17thn..anehnya dtg srg diri..tiada berfamily n suami(?)..kad med pn takde,tk pnah check mana2 hosp agaknya..adress umah tiada..misteri misteri..apakah nasibnya..hmm Smile

ONEna

Posts : 76
Join date : 2009-11-05

View user profile

Back to top Go down

Re: teratak satu malaysia

Post  pokoksena85 on Thu Apr 15, 2010 11:35 am

sunyi je thread nie skrang..huh

pokoksena85

Posts : 199
Join date : 2009-11-03

View user profile http://mazlina85.blogspot.com

Back to top Go down

Re: teratak satu malaysia

Post  Sponsored content Today at 8:42 pm


Sponsored content


Back to top Go down

Page 2 of 2 Previous  1, 2

View previous topic View next topic Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum