Teratak Baru Juhana Jiha

View previous topic View next topic Go down

Teratak Baru Juhana Jiha

Post  budak_sanggang on Mon Nov 09, 2009 1:53 pm

Salam...

Ala saja je abi tolong buatkan teratak baru kat Ju... bukan apa abi tgk teratak Ju tu caa nak runtuh je dah... maklumlah ramai saagat tetamu tak diundang. Maaflah sebab setahu abi macam JU beritahu dulu, Ju hanya undang abi je kan kan kan... isk isk isk yang lelain tu tak patut betul. Apapun abi dah buatkan teratak baru Ju... Abi ikhlas ni tahu!!! Ahakssssssssssssssssssss.

Moga takde lagi lalat dan langau yang mengacau di teratak Ju... Huaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce

budak_sanggang

Posts : 106
Join date : 2009-11-01
Age : 45
Location : Temerloh - Pekan - Kuala Pilah

View user profile http://higoat-2009.blogspot.com/

Back to top Go down

Jom Bicara Di Teratak ~ JUHANA JIHA ~ VERSION II

Post  juhana_jiha on Mon Nov 09, 2009 2:48 pm

budak_sanggang wrote:Salam...

Ala saja je abi tolong buatkan teratak baru kat Ju... bukan apa abi tgk teratak Ju tu caa nak runtuh je dah... maklumlah ramai saagat tetamu tak diundang. Maaflah sebab setahu abi macam JU beritahu dulu, Ju hanya undang abi je kan kan kan... isk isk isk yang lelain tu tak patut betul. Apapun abi dah buatkan teratak baru Ju... Abi ikhlas ni tahu!!! Ahakssssssssssssssssssss.

Moga takde lagi lalat dan langau yang mengacau di teratak Ju... Huaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce

Thanks alot abi.. binakan Teratak Yang begitu indah ini [ayat mengampu je nih]

tapikan abi... mana ada lalat le... abi nih.... rabbit rabbit

juhana_jiha

Posts : 68
Join date : 2009-11-02

View user profile

Back to top Go down

Re: Teratak Baru Juhana Jiha

Post  pokoksena85 on Wed Nov 11, 2009 3:54 pm

wah..dah ader teratak baru la yeee..
bagus nyee

pokoksena85

Posts : 199
Join date : 2009-11-03

View user profile http://mazlina85.blogspot.com

Back to top Go down

Re: Teratak Baru Juhana Jiha

Post  ajay on Sat Nov 14, 2009 12:37 pm

pokoksena85 wrote:wah..dah ader teratak baru la yeee..
bagus nyee

Ena, halismy dan termasuk aku dan yang lelain....
apa kata kita jgn borak kat sini.....kita tengok meriah atau tak....
kita borak kat rumah lain......biarkan rumah nie tersergam tanpa penyinggah....hehe
last last masuk anai anai....kikiki...

STOP POSTING HERE ALL....

ok aku dah buatkan ngkorang semua teratak baru....siap dah.....
tu teratak utk org ramai......

mari kita pergi dari sini....heheh

ajay

Posts : 121
Join date : 2009-11-01

View user profile

Back to top Go down

Re: Teratak Baru Juhana Jiha

Post  pokoksena85 on Sat Nov 14, 2009 2:04 pm

serius ker nia ajay..
Very Happy
sian ju lak nti..

pokoksena85

Posts : 199
Join date : 2009-11-03

View user profile http://mazlina85.blogspot.com

Back to top Go down

Re: Teratak Baru Juhana Jiha

Post  ajay on Sat Nov 14, 2009 2:18 pm

pokoksena85 wrote:serius ker nia ajay..
Very Happy
sian ju lak nti..


serius ler...kan eden dah bukak yg baru tu....
cuba hangpa baca yg kat atas sekali tu......hehehehe


nanti aku akan pangkah sini yer.....

ajay

Posts : 121
Join date : 2009-11-01

View user profile

Back to top Go down

Re: Teratak Baru Juhana Jiha

Post  juhana_jiha on Fri Nov 20, 2009 8:32 am

ajay wrote:
pokoksena85 wrote:serius ker nia ajay..
Very Happy
sian ju lak nti..


serius ler...kan eden dah bukak yg baru tu....
cuba hangpa baca yg kat atas sekali tu......hehehehe


nanti aku akan pangkah sini yer.....

setuju2 Very Happy jom2 sile...

juhana_jiha

Posts : 68
Join date : 2009-11-02

View user profile

Back to top Go down

Re: Teratak Baru Juhana Jiha

Post  Sponsored content Today at 2:09 pm


Sponsored content


Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum