Kepada Sesiapa Yang Mempunyai Masalah Kebankrapan

View previous topic View next topic Go down

Kepada Sesiapa Yang Mempunyai Masalah Kebankrapan

Post  animsalim on Wed Nov 04, 2009 12:41 pm

Salam semua.

Sekiranya anda mempunyai masalah kebankrapan atau ingin mengetahui apa-apa berkenaan dengan kebankrapan, janganlah malu-malu untuk bertanya dengan saya. Saya bukanlah pakar tetapi mempunyai pengalaman 29 tahun bekerja di bidang ini.

animsalim

Posts : 16
Join date : 2009-11-04

View user profile

Back to top Go down

Re: Kepada Sesiapa Yang Mempunyai Masalah Kebankrapan

Post  pokoksena85 on Wed Nov 04, 2009 12:44 pm

sajer nak jenguk thread nie la..huhu
sy xder masalah bankrap pun

pokoksena85

Posts : 199
Join date : 2009-11-03

View user profile http://mazlina85.blogspot.com

Back to top Go down

Re: Kepada Sesiapa Yang Mempunyai Masalah Kebankrapan

Post  animsalim on Wed Nov 04, 2009 1:00 pm

takmengapa. saya pun baru jew cuba postkan benda ni.... kalau ada yg berminat nak tahu apa2 lah kan

animsalim

Posts : 16
Join date : 2009-11-04

View user profile

Back to top Go down

Re: Kepada Sesiapa Yang Mempunyai Masalah Kebankrapan

Post  pokoksena85 on Wed Nov 04, 2009 1:01 pm

ok...

pokoksena85

Posts : 199
Join date : 2009-11-03

View user profile http://mazlina85.blogspot.com

Back to top Go down

Re: Kepada Sesiapa Yang Mempunyai Masalah Kebankrapan

Post  juhana_jiha on Wed Nov 04, 2009 1:24 pm

Mitah Reya wrote:Salam semua.

Sekiranya anda mempunyai masalah kebankrapan atau ingin mengetahui apa-apa berkenaan dengan kebankrapan, janganlah malu-malu untuk bertanya dengan saya. Saya bukanlah pakar tetapi mempunyai pengalaman 29 tahun bekerja di bidang ini.

YM ada... takkan nk borak sini... rabbit hehehhe
kalau ada add ler ju di juhana_jiha

kita bual panjang di sana ok.... Basketball

juhana_jiha

Posts : 68
Join date : 2009-11-02

View user profile

Back to top Go down

Re: Kepada Sesiapa Yang Mempunyai Masalah Kebankrapan

Post  juhana_jiha on Wed Nov 04, 2009 1:26 pm

Tn Admin...
Tread ni salah Topik. Rasanya leh ler remove ke Ruangan Perkhidmatan... Baru tk kompius.... No

juhana_jiha

Posts : 68
Join date : 2009-11-02

View user profile

Back to top Go down

Re: Kepada Sesiapa Yang Mempunyai Masalah Kebankrapan

Post  pokoksena85 on Wed Nov 04, 2009 3:50 pm

rasa2 nyer la..huhu

pokoksena85

Posts : 199
Join date : 2009-11-03

View user profile http://mazlina85.blogspot.com

Back to top Go down

Re: Kepada Sesiapa Yang Mempunyai Masalah Kebankrapan

Post  animsalim on Wed Nov 04, 2009 5:05 pm

ye la yela... maklumlah kita orang tak pandai
baru hendak mencuba
dah pun bagi tau kat ustaz dah
tapi dia bagi tau buat jew
mmmmm maybe i'll just remove this whole thing

animsalim

Posts : 16
Join date : 2009-11-04

View user profile

Back to top Go down

Kakakakaka...

Post  budak_sanggang on Wed Nov 04, 2009 5:09 pm

Mitah Reya wrote:ye la yela... maklumlah kita orang tak pandai
baru hendak mencuba
dah pun bagi tau kat ustaz dah
tapi dia bagi tau buat jew
mmmmm maybe i'll just remove this whole thing


Sabau akak... sabau, teruskan perjuangan. Hehehe... saya tetap di sisi akak. bounce bounce bounce bounce bounce bounce
Dia orang maksudkan bahgian iklan2 ada di bawah sekali akak... tu je. Huhu

budak_sanggang

Posts : 106
Join date : 2009-11-01
Age : 45
Location : Temerloh - Pekan - Kuala Pilah

View user profile http://higoat-2009.blogspot.com/

Back to top Go down

Re: Kepada Sesiapa Yang Mempunyai Masalah Kebankrapan

Post  pokoksena85 on Wed Nov 04, 2009 5:12 pm

layyyaaannnnnnn je la..
meriah sket kan... Very Happy

pokoksena85

Posts : 199
Join date : 2009-11-03

View user profile http://mazlina85.blogspot.com

Back to top Go down

Re: Kepada Sesiapa Yang Mempunyai Masalah Kebankrapan

Post  animsalim on Thu Nov 05, 2009 5:14 pm

Shocked hehehehe ye la layanzzz je la
cyclops cyclops cyclops cyclops cyclops bounce bounce bounce

animsalim

Posts : 16
Join date : 2009-11-04

View user profile

Back to top Go down

Re: Kepada Sesiapa Yang Mempunyai Masalah Kebankrapan

Post  animsalim on Fri Nov 06, 2009 4:19 pm

Uiks... kalo ikut statistik ramai orang yang bankrap kat Malaysia ini. Tapi macam tak ada orang yang berminat nak tahu tentang perkara ini. percuma je maklumat ini... tak kan tak nak kot???? Idea Idea Idea Idea

animsalim

Posts : 16
Join date : 2009-11-04

View user profile

Back to top Go down

Re: Kepada Sesiapa Yang Mempunyai Masalah Kebankrapan

Post  pokoksena85 on Sat Nov 14, 2009 2:08 pm

Mitah Reya wrote:Uiks... kalo ikut statistik ramai orang yang bankrap kat Malaysia ini. Tapi macam tak ada orang yang berminat nak tahu tentang perkara ini. percuma je maklumat ini... tak kan tak nak kot???? Idea Idea Idea Idea

klu percuma leh la post kat sini...
sume leh baca nyer.. cheers cheers

pokoksena85

Posts : 199
Join date : 2009-11-03

View user profile http://mazlina85.blogspot.com

Back to top Go down

Re: Kepada Sesiapa Yang Mempunyai Masalah Kebankrapan

Post  ajay on Sat Nov 14, 2009 2:39 pm

Mitah Reya wrote:Uiks... kalo ikut statistik ramai orang yang bankrap kat Malaysia ini. Tapi macam tak ada orang yang berminat nak tahu tentang perkara ini. percuma je maklumat ini... tak kan tak nak kot???? Idea Idea Idea Idea

a'ah bak kata cik ena tu tul lah tu....saya org pertama yg menyatakan minatnya secara tertutup mulut....hehe...coz tangan yg menaip....hehehe

ok mulakan penerangan anda.....

SILAKAN...

ajay

Posts : 121
Join date : 2009-11-01

View user profile

Back to top Go down

Re: Kepada Sesiapa Yang Mempunyai Masalah Kebankrapan

Post  animsalim on Mon Nov 16, 2009 12:57 pm

ajay wrote:
Mitah Reya wrote:Uiks... kalo ikut statistik ramai orang yang bankrap kat Malaysia ini. Tapi macam tak ada orang yang berminat nak tahu tentang perkara ini. percuma je maklumat ini... tak kan tak nak kot???? Idea Idea Idea Idea

a'ah bak kata cik ena tu tul lah tu....saya org pertama yg menyatakan minatnya secara tertutup mulut....hehe...coz tangan yg menaip....hehehe

ok mulakan penerangan anda.....

SILAKAN...

tapikan ini bukannya nak bagi tutorial. Kalau ada masalah anda bertanya, saya cuba untuk menjawab untuk memberikan penjelasan/penyelesaiannya. Kalau perlu saya akan cuba membantu menyelesaikan pemasalahan tuan/puan di peringkat Jabatan Insolvensi Malaysia.

animsalim

Posts : 16
Join date : 2009-11-04

View user profile

Back to top Go down

Re: Kepada Sesiapa Yang Mempunyai Masalah Kebankrapan

Post  ajay on Tue Nov 17, 2009 12:14 am

Mitah Reya wrote:
ajay wrote:
Mitah Reya wrote:Uiks... kalo ikut statistik ramai orang yang bankrap kat Malaysia ini. Tapi macam tak ada orang yang berminat nak tahu tentang perkara ini. percuma je maklumat ini... tak kan tak nak kot???? Idea Idea Idea Idea

a'ah bak kata cik ena tu tul lah tu....saya org pertama yg menyatakan minatnya secara tertutup mulut....hehe...coz tangan yg menaip....hehehe

ok mulakan penerangan anda.....

SILAKAN...

tapikan ini bukannya nak bagi tutorial. Kalau ada masalah anda bertanya, saya cuba untuk menjawab untuk memberikan penjelasan/penyelesaiannya. Kalau perlu saya akan cuba membantu menyelesaikan pemasalahan tuan/puan di peringkat Jabatan Insolvensi Malaysia.


tak paham tak paham....hehe

ajay

Posts : 121
Join date : 2009-11-01

View user profile

Back to top Go down

Re: Kepada Sesiapa Yang Mempunyai Masalah Kebankrapan

Post  Sponsored content Today at 2:09 pm


Sponsored content


Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum