Raye pulok

View previous topic View next topic Go down

Raye pulok

Post  Lan on Tue Nov 03, 2009 5:40 pm

omboih yek..pejam celik pejam celik dah nak raye pulok...goner weh wokmer nyembelih taun ni..tulah org tua koi cadang nok nyembelih jugek, pakat2 adik beradik ambik la sebhgn sorang. Nyembelih lembu jer weh, kerba mahal amat, mengkala nok kenduri kawin molek la kerba ni, mende banyok dagingnyer, sedak pun sedak, wat gulai campo tulang skali papaleh menjejeh air liur...

tak tau la lg ari mende nak blk kg sok, cuti pun x ngejas lagi..takde hal la te, bkn jauh ngat kolumpo.
Selamat menyambut hari raye qorban untuk semua rodong2 sini bior pun x berapa kenal..lama2 sok kenal la te..

Lan

Posts : 6
Join date : 2009-11-02

View user profile

Back to top Go down

Re: Raye pulok

Post  zai on Wed Nov 04, 2009 5:51 pm

seronok kalo baca loghat pahang nie weh.. boleh senyum sorang2..walaupun loghat beloh2 temerloh/pekan/kuantan beza sikit dengan beloh lepih/raub tapi enjoy membacanyer...tiap2 khamis malam jumaat tak penah miss dengo "sembang malam" kat pahangfm..bole suka sorang2...tapi minggu nie tak tau la ade ke tak dek...

zai

Posts : 4
Join date : 2009-11-03

View user profile

Back to top Go down

Hahahahahahaha

Post  budak_sanggang on Wed Nov 04, 2009 10:42 pm

zai wrote:seronok kalo baca loghat pahang nie weh.. boleh senyum sorang2..walaupun loghat beloh2 temerloh/pekan/kuantan beza sikit dengan beloh lepih/raub tapi enjoy membacanyer...tiap2 khamis malam jumaat tak penah miss dengo "sembang malam" kat pahangfm..bole suka sorang2...tapi minggu nie tak tau la ade ke tak dek...

Memang best!!! Petang ada gok. Jam 3 - 4 setaip hari kalau tak silap. Ada abang yem... ada Kak Ngah Kak Teh ada Ada ayah Teh ayah De... Memang best... bounce bounce bounce bounce bounce bounce

budak_sanggang

Posts : 106
Join date : 2009-11-01
Age : 45
Location : Temerloh - Pekan - Kuala Pilah

View user profile http://higoat-2009.blogspot.com/

Back to top Go down

Re: Raye pulok

Post  zai on Thu Nov 05, 2009 8:47 am

iyer ker...amenye ada tak dapat la nok mendengonyer...mendenya kome nie bekeje..

zai

Posts : 4
Join date : 2009-11-03

View user profile

Back to top Go down

Re: Raye pulok

Post  Sponsored content Today at 12:38 pm


Sponsored content


Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum