Salam dihulur tanda bermula persahabatan

View previous topic View next topic Go down

Salam dihulur tanda bermula persahabatan

Post  tokgajah on Tue Nov 03, 2009 4:34 pm

salam seme,

kawan menghulur tangan dialam maya nih sebagai tanda persahabatan kita seme, kawan ni budok pekan, lahir kat pekan, dibesorkan di pekan, sekoloh pon di pekan cuma pas SPM merantau merata negeri orang carik pengalaman then lar nih balik semula ke pekan untuk meneruskan penghidupan ini....

mekasih seme alien

tokgajah

Posts : 9
Join date : 2009-11-03

View user profile

Back to top Go down

Re: Salam dihulur tanda bermula persahabatan

Post  pokoksena85 on Tue Nov 03, 2009 5:35 pm

salam..sy pun nk hulur 10 jari nie jugak tanda menerima persabahatan alam maya nie...
slam perkenalan dr pokoksena85 aka mazlina
cheers

pokoksena85

Posts : 199
Join date : 2009-11-03

View user profile http://mazlina85.blogspot.com

Back to top Go down

tanda persahabatan

Post  littlebirdie on Wed Nov 04, 2009 9:58 am

salam suma... ak pun nk kwan gak ngan korang... sowela ak ni jnis ksaq ckit,.. bounce ... nk tau lbih lnjut ni ym ak:-anwxmi_aspire5570@yahoo.com

littlebirdie

Posts : 35
Join date : 2009-11-02
Age : 30

View user profile

Back to top Go down

Re: Salam dihulur tanda bermula persahabatan

Post  pokoksena85 on Wed Nov 04, 2009 10:20 am

kita leh kawan ngan sume org..kat alam maya nie..
xder halangan la..huu

pokoksena85

Posts : 199
Join date : 2009-11-03

View user profile http://mazlina85.blogspot.com

Back to top Go down

salam perkenalan

Post  zura83 on Wed Nov 04, 2009 10:32 am

hai..assalamualaikum..salam perkenalan juga dr sy di Ipoh ni Smile

zura83

Posts : 1
Join date : 2009-11-04
Age : 33

View user profile

Back to top Go down

Salam Perkenalan

Post  Jalak on Wed Nov 04, 2009 10:36 am

zura83 wrote:hai..assalamualaikum..salam perkenalan juga dr sy di Ipoh ni Smile

Hoi..W'salam... Salam perkenalan juga dari Jalak buat Zura...

Jalak

Posts : 40
Join date : 2009-11-03
Age : 44

View user profile http://ecpi4u.weebly.com

Back to top Go down

Re: Salam dihulur tanda bermula persahabatan

Post  pokoksena85 on Wed Nov 04, 2009 12:43 pm

zura83 wrote:hai..assalamualaikum..salam perkenalan juga dr sy di Ipoh ni Smile

salam perkenalan dr pokoksena85...

pokoksena85

Posts : 199
Join date : 2009-11-03

View user profile http://mazlina85.blogspot.com

Back to top Go down

Re: Salam dihulur tanda bermula persahabatan

Post  halismy on Thu Nov 05, 2009 8:29 pm

littlebirdie wrote:salam suma... ak pun nk kwan gak ngan korang... sowela ak ni jnis ksaq ckit,.. bounce ... nk tau lbih lnjut ni ym ak:-anwxmi_aspire5570@yahoo.com

wasalam.....kita org seme pun nak kwan jg...ksar ker ...lembut....jambu ker.....apa2 jer , seme kita kawan..... confused

halismy

Posts : 165
Join date : 2009-11-01

View user profile

Back to top Go down

Re: Salam dihulur tanda bermula persahabatan

Post  halismy on Thu Nov 05, 2009 8:32 pm

zura83 wrote:hai..assalamualaikum..salam perkenalan juga dr sy di Ipoh ni Smile

wassalammmmm.... wbt.. salam ukhuwah dr halismy . study farao

halismy

Posts : 165
Join date : 2009-11-01

View user profile

Back to top Go down

Re: Salam dihulur tanda bermula persahabatan

Post  halismy on Thu Nov 05, 2009 8:35 pm

pokoksena85 wrote:kita leh kawan ngan sume org..kat alam maya nie..
xder halangan la..huu

haah....betul....betul....betul..... Laughing Laughing Laughing

halismy

Posts : 165
Join date : 2009-11-01

View user profile

Back to top Go down

Re: Salam dihulur tanda bermula persahabatan

Post  juhana_jiha on Fri Nov 06, 2009 2:36 pm

tokgajah wrote:salam seme,

kawan menghulur tangan dialam maya nih sebagai tanda persahabatan kita seme, kawan ni budok pekan, lahir kat pekan, dibesorkan di pekan, sekoloh pon di pekan cuma pas SPM merantau merata negeri orang carik pengalaman then lar nih balik semula ke pekan untuk meneruskan penghidupan ini....

mekasih seme alien

salam....... Very Happy

juhana_jiha

Posts : 68
Join date : 2009-11-02

View user profile

Back to top Go down

Pekan.....

Post  budak_sanggang on Fri Nov 06, 2009 3:12 pm

tokgajah wrote:salam seme,

kawan menghulur tangan dialam maya nih sebagai tanda persahabatan kita seme, kawan ni budok pekan, lahir kat pekan, dibesorkan di pekan, sekoloh pon di pekan cuma pas SPM merantau merata negeri orang carik pengalaman then lar nih balik semula ke pekan untuk meneruskan penghidupan ini....

mekasih seme alien

Sampai bebila duk Pekanlah awok yek... hehe. Tak merasalah dok kota. huhu cyclops cyclops cyclops cyclops cyclops cyclops cyclops

budak_sanggang

Posts : 106
Join date : 2009-11-01
Age : 45
Location : Temerloh - Pekan - Kuala Pilah

View user profile http://higoat-2009.blogspot.com/

Back to top Go down

Re: Salam dihulur tanda bermula persahabatan

Post  Sponsored content Today at 8:39 pm


Sponsored content


Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum