Salam Kenal

View previous topic View next topic Go down

Salam Kenal

Post  Merahsaga/Acik on Mon Nov 02, 2009 11:31 am

Assalammualaikum wbt,

Acik memang terkenal ngan panggilan mami kat yahoogroups lain. tapi kat cni disebabkan ramai waghi N9, dan acik pun dah termasuk kek " suku duoanda" ( eh! betul ker sebutan tu).. maka secara tak rasmi acik gunakan nama tu. tapi nama glamor masih maintain "mami".. sebabnya asal orang pulau mutiara . punya ramai anak penakan cyber nie dan alam maya jugak...dan cucu cyber pada anak penakan cyber ni pun ramai...


Cucu betul baru sorang, baru berusia 3 bulan. hehe..

Salam kenal pada semua waghi waghi dan anak ponakan kek RG.


wsalam... I love you I love you I love you

Merahsaga/Acik

Posts : 5
Join date : 2009-11-02

View user profile

Back to top Go down

Re: Salam Kenal

Post  pokoksena85 on Tue Nov 03, 2009 10:57 am

salam perkenalan ye..
flower

pokoksena85

Posts : 199
Join date : 2009-11-03

View user profile http://mazlina85.blogspot.com

Back to top Go down

Re: Salam Kenal

Post  halismy on Thu Nov 05, 2009 6:26 am

wasalam wbr.....

selamat berkenalan..... afro study

halismy

Posts : 165
Join date : 2009-11-01

View user profile

Back to top Go down

Re: Salam Kenal

Post  Sponsored content Today at 8:41 pm


Sponsored content


Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum