Rawatan Keputihan 100% Herba Paling Berkesan & Murah

View previous topic View next topic Go down

Rawatan Keputihan 100% Herba Paling Berkesan & Murah

Post  Aliahzakaria on Fri May 27, 2011 3:18 am



Maklumat lanjut Sila kelaman web Dr Herba Industries http://www.doktorherba.com

Aliahzakaria

Posts : 7
Join date : 2011-05-22

View user profile

Back to top Go down

Re: Rawatan Keputihan 100% Herba Paling Berkesan & Murah

Post  Aliahzakaria on Fri May 27, 2011 3:20 am

TERAPI HERBA PRK PASTI TIDAK AKAN MENGECEWAKAN ANDA!!!
Masalah keputihan anda kini boleh di-atasi hanya dalam masa 10 hari sahaja dengan Terapi 100% herba keluaran bumiputera Islam yang pastinya halal & selamat digunakan.Terapi herba PRK adalah satu-satunya harapan anda disebabkan produk-produk lain seperti majun, jamu,kapsul herba,pad herba hanyalah herba suplemen semata yang mungkin dapat membantu anda menghilangkan kegatalan tetapi BUKAN JANGKITAN.Anda perlukan lebih daripada suplemen untuk merawat jangkitan keputihan yang patologis.Puluhan ribu lelaki/wanita Malaysia,Singapura & Brunei telah menjalani Terapi herba PRK sendiri dirumah dengan sukses & telah berjaya bebas dari keputihan.Anda juga bakal mendapatkan manafaat yang tidak boleh dinilai dengan wang ringgit.Yakin dan Percayalah,kami tidak akan berbohong tentang perkara sesensitif ini.

Aliahzakaria

Posts : 7
Join date : 2011-05-22

View user profile

Back to top Go down

Re: Rawatan Keputihan 100% Herba Paling Berkesan & Murah

Post  Aliahzakaria on Fri May 27, 2011 3:23 am

TESTIMONI BENAR & TERKINI
Pn Samiah 29 tahun,dari KL-Sewaktu membeli pakej rawatan keputihan (PRK) saya telah bernazar untuk membuat kenduri doa selamat jika masalah jangkitan keputihan "bacterial vaginosis" yang saya alami selama 2 tahun ini pulih. Alhamdulillah,syukur teramat sangat terapi herba PRK telah dapat membantu menghilangkan jangkitan yang selama ini merungsingkan fikiran.Bukan setakat menghilangkan jangkitan atau kegatalan malah kitaran haid pun kembali semula setelah 6 bulan.Hidup saya kini lebih yakin dan ceria.
Pn Zizie dari Negara Brunei Darusalam melalui sms - Alhamdulillah Sis tak sampai 10 hari keputihan saya hilang ,Sungguh berkesan,Sekarang saya cuma guna PPW saja.Macam tak percaya je,saya dah buat papsmear dan doktor kata tiada jangkitan .Tiada kebimbangan lagi.Tq Sis

Shahira dari Kluang,Johor-
Saya amat risau dan selalu terganggu fikiran disebabkan keluar cecair kehijauan,berbuih, serta berbau.Menurut teman saya,simptomnya seperti jangkitan parasit Trichimonas dan amat merbahaya jika tidak dirawat dengan segera.Saya memberanikan diri untuk mencuba terapi herba PRK,sebelum sempat masuk kehari yang ke 10 saya dah boleh tersenyum lebar disebabkan ia memang mujarab.

Email yang kami terima dari pelanggan yang berpuashati
Pn Sanimah dari Singapura

Salam Sis Aliah
Alhamdulillah produk Dr Herba dapat juga membantu masalah saya,saya selesa dengan produk Dr Herba
Insyallah saya akan order lagi......
Terima Kasih
Wasalam

Pn Ruby dari Cheras,K.L
Salam.....
Alhamdulillah keputihan saya dah beransur pulih...xlagi gatal2 mcm dulu dah....lega sangat....kan bagus kalau saya jumpa produk ini awal lagi kan hehehe......
Saya sangat puashati dengan PPW ini,saya dah rekemenkan pada kawan2 saya,dan saya berminat untuk menjadi agen PPW ni...macam mana ek?
Email saya ya...
thanks

Pn Faridah 35thn dari Ipoh,Perak -
Melalui sms
Salam Pn Aliah,Saya betul2 bersyukur kepada Allah yg telah memberi jalan utk diperkenalkan kpd produk Pn.Setakat ini walaupun sehari 2x shj saya menggunakan produk.Sampai hari ini masalah saya sudah hilang,mcm magik ye! Syukurlah,terima kasih banyak2 pd Pn Aliah dan pencipta produk ni,nanti kalau saya nak order saya akan sms lagi,tq

Aliahzakaria

Posts : 7
Join date : 2011-05-22

View user profile

Back to top Go down

Re: Rawatan Keputihan 100% Herba Paling Berkesan & Murah

Post  Aliahzakaria on Wed Jun 01, 2011 2:59 am

TESTIMONI BENAR & TERKINI

Pn Iza dari Cheras KL – Telah sembuh 100%
Selepas keguguran mengalami infeksi dengan simptom lelehan yang berbau

Aliahzakaria

Posts : 7
Join date : 2011-05-22

View user profile

Back to top Go down

Re: Rawatan Keputihan 100% Herba Paling Berkesan & Murah

Post  Aliahzakaria on Mon Jun 27, 2011 10:10 pm

Terapi 100% herba adalah satu unifikasi herba yang holistik sesuai bagi golongan wanita yang berusia dari 12tahun keatas.bagi yang belum berkahwin ia adalah merupakan suatu rahmat disebabkan terapi ini dapat membantu melakukan sendiri dirumah tanpa kehadiran Dr yang mungkin akan membuatkan perasaan malu.
Untuk Tawran terkini PRK Jimat sila layari laman web Dr Herba Industries ...
Http://www.doktorherba.com

Aliahzakaria

Posts : 7
Join date : 2011-05-22

View user profile

Back to top Go down

Re: Rawatan Keputihan 100% Herba Paling Berkesan & Murah

Post  Aliahzakaria on Sun Aug 28, 2011 1:58 am


Aliahzakaria

Posts : 7
Join date : 2011-05-22

View user profile

Back to top Go down

Re: Rawatan Keputihan 100% Herba Paling Berkesan & Murah

Post  Aliahzakaria on Mon Sep 19, 2011 6:11 pm


Aliahzakaria

Posts : 7
Join date : 2011-05-22

View user profile

Back to top Go down

Re: Rawatan Keputihan 100% Herba Paling Berkesan & Murah

Post  Sponsored content Today at 8:44 pm


Sponsored content


Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum