RAHSIA HEBAT DI " RANJANG "

View previous topic View next topic Go down

RAHSIA HEBAT DI " RANJANG "

Post  bie on Fri Sep 03, 2010 10:48 pm

Adakah Anda Mahu Berdayung Lebih Lama Dengan Zakar Yang Kuat & Keras Semasa Melakukan Hubungan Seks?

Ketahui Rahsia Zaman Silam Yang Mampu Meningkatkan Tenaga Seks & Menjadikan Zakar Anda Lebih Keras Untuk Kep
uasan Maksimum







Ini Bukan Viagra, Cialis Ataupun Levitra

Apa yang akan saya tunjukkan bukanlah Viagra, Cialis atau Levitra. Rahsianya adalah ramuan dari tumbuhan bernama MACA dan TRIBULUS. Tumbuhan MACA ini dikenali sejak berkurun dahulu dengan nama Lepidium Peruvianum Chacon, Peruvian Ginseng dan Natural Viagra.

MACA telah ditemui oleh seorang doktor wanita bernama Dr.Gloria Chacon De Popavici. Tumbuhan berakar ini tumbuh pada ketinggian 3,000 - 4,000 meter dari aras laut di atas Banjaran Gunung Andes Platsaux.

MACA merupakan satu-satunya tumbuhan yang mampu hidup pada ketinggian ini walaupun pada suhu panas yang melampau di siang hari dan sejuk beku pada waktu malam. Akarnya telah digunakan oleh lelaki Peru sejak berabad lamanya bagi tujuan meningkatkan tenaga seks, libido dan kesuburan sperma.


Ubi MACA yang ditanam di ladang

RIBULUS TERRESTERIS pula adalah sejenis tumbuhan berbunga dan berbuah dalam keluarga zygophyllacaece yang hidup di negara beriklim seperti Eropah Selatan, Afrika dan Australia Utara. Herba ini telah digunakan sejak zaman lampau dalam tamadun Inca, China, Rom dan juga India sebagai tonik awet muda.

Di Eropah Timur, Tribulus telah digunakan bagi tujuan menguatkan otot-otot dan potensi seksual. Pada tahun 1980an kerajaan Bulgaria telah menaja satu kajian di Insitut Penyelidikan Perubatan dan Kimia di Serbia untuk mencari formula bagi meningkatkan tahap fizikal dan seksual, hasilnya terbukti dengan kejayaan pasukan angkat berat Bulgaria pada temasya Olimpik tahun 90an


Buah Tribulus

Untuk menyediakan dua ramuan hebat ini ia perlu melalui proses pengekstrakan serta diformulakan. Tetapi anda tak perlu risau, anda tidak perlu melakukan semua itu kerana saya ingin memperkenalkan kepada anda satu produk yang yang telah diekstrak dan diformulakan menggunakan kedua-dua bahan hebat tadi


Maka lahirlah tricajus Hebat!!!


Tricajus adalah sejenis minuman kesihatan yang mudah untuk diambil . Hanya campurkan dengan 100ml air sejuk, kacau dan minum. Tricajus berperisa seperti Teh O Ais Limau, ianya sesuai diambil oleh lelaki mahupun wanita dan mampu memperbaiki prestasi hubungan seks anda.TRICAJUS adalah dari campuran bahan -bahan di bawah:

Lepidium Peruvianum Chacon (MACA)
Tribulus Terresteris
Teh Polyphenols
Serbuk Pelam
Serbuk Jus Limau
Asid Sitrik


Kelebihan & Kehebatan Tricajus

Mengembalikan kejantanan lelaki.
Meningkatkan tahap kesuburan lelaki dan wanita.
Mengawal Asid di dalam badan.
Melancarkan peredaran darah.
Merawat kencing manis dan gout.
Merawat jantung dan darah tinggi.
Merawat penyakit lumpuh.
Merawat buasir dan sembelit.
Menguatkan fungsi hati.
Mengatasi masalah prahaid dan monopous wanita.
Merawat penyakit batu karang.


Faedah Tricajus Kepada Lelaki

Zakar lebih keras
Meningkatkan tenaga batin
Meningkatkan nafsu syahwat
Menyembuhkan mati pucuk
Meningkatkan kesuburan
Meningkatkan stamina
Menstabilkan hormon lelaki
Peningkatan potensi lelaki
Membantu melawan simtom Andropans
Mengatasi kemurungan dan anti penuaan
Terapi Penggantian Hormon (HRT)
Meningkatkan bilangan sperma (oligospermia), bilangan spermatozoids dan pergerakannya untuk menggalakkan pembentukan spermatozouds (spermatoogenesis)
Mengawal berat badan, merendahkan kolestrol dan lemak dan mengelakkan masalah jantung
Memperbaiki kualiti tidur
Perjalanan darah lebih lancar
Viagra Semulajadi
Memberikan tenaga tambahan untuk melakukan pelbagai aktiviti


Faedah Tricajus Kepada Wanita

Meningkatkan nafsu syahwat.
Meningkatkan tenaga
Mengatasi komplikasi rahim
Mengatasi kemurungan
Untuk mengeluarkan satu rasa “sejahtera yang umum”
Terapi Penggantian Hormon (HRT)
PMS dan masalah yang berkaitan
Kawalan berat badan dan menyeimbangkan hormon
Masalah jantung, merendahkan kolestrol dan lemak
Membantu dalam merawat tekanan
Memperbaiki kualiti tidur dan meningkatkan kepekaan
Anti penuaan
Mengurangkan simptom menopause.
Meningkatkan kesuburan dan rangsangan.
Menstabilkan hormon.
Melegakan simptom perimenopause.
Mengurangkan kelesuan.

klik ni untuk info..
http://bie.tricajus2u.com
hp 012-2792433

bie

Posts : 15
Join date : 2010-09-03

View user profile

Back to top Go down

Re: RAHSIA HEBAT DI " RANJANG "

Post  bie on Fri Sep 03, 2010 10:54 pm

HARGA TRICAJUS


Pek percubaan
RM30 ( 3 paket )


RM130 sekotak ( 15 paket )

Free Delivery...

HOW To Order..

PM me
SMS / CALL
012-2792433
010-5055636

Klik i...
http://bie.tricajus2u.com

bie

Posts : 15
Join date : 2010-09-03

View user profile

Back to top Go down

Re: RAHSIA HEBAT DI " RANJANG "

Post  bie on Fri Sep 03, 2010 10:56 pm



alasan si suami..

i. maaf ayang mlm ni tak power la pulak...kita cuba lagi ye..

ii. tak puas la yang asyik pancut awal je..

iii. maaf ye yang penyakit abang ni ( diabetis ) menyebabkan abg tak boleh memuaskan ayang lagi...abang berubat dulu ye..


JOm order Tricajus...ia terbukti dapat menyelesaikan masalah kesihatan anda

bie

Posts : 15
Join date : 2010-09-03

View user profile

Back to top Go down

Re: RAHSIA HEBAT DI " RANJANG "

Post  bie on Fri Sep 03, 2010 10:57 pm

Banyak fakta menunjukkan antara punca besar keretakan rumahtangga berpunca dari hubungan sexual yang hambar.

Mengapa perkara ini berlaku?

Kurang keinginan nafsu seks samada dari pihak suami mahu pun isteri
Isteri bosan kerana suami cepat pancut setiap kali bersama
Penat bekerja
Cepat tewas
Zakar tidak padat
Cepat letih sewaktu melakukan hubungan seks
Kurang subur / mandul dan ketiadaan zuriat
Suami mati pucuk
Isteri tidak pernah atau jarang mencapai orgasma
Suami tidak mencapai ereksi yang sepatutnya

PERHATIAN! 73% Wanita Malaysia tidak puas dalam hubungan seks

bie

Posts : 15
Join date : 2010-09-03

View user profile

Back to top Go down

Re: RAHSIA HEBAT DI " RANJANG "

Post  bie on Fri Sep 03, 2010 10:59 pm

Apa Kata Mereka Yang Telah Mencuba Tricajus

Malam tu kawan saya bagi cuba Tricajus ni, siap dah bancuh dengan air 100 plus lagi. Orang dah bagi free, minum aje la. Ni bukan nak buat cerita tapi malam tu memang tak boleh tidur.

Nak "projek" orang rumah pulak dah tidur. Saya rasa dalam 15 minit ada la "adik kecik" tu berdiri ajer. Tu baru kena sebungkus, kalau dua bungkus sangkut buah kelapa pun boleh.

Biasa bangun pagi, handphone jadi alarm. Sekarang "adik kecik" pula yang jadi alarm. Malam bangun, pagi bangun, tengahari pun bangun.

Sufian
Muar, Johor



Satu hari tu saya beli satu paket TricaJus setelah diperkenalkan oleh rakan, tujuannya nak cuba merawat isteri saya yang mengalami masalah urat-urat timbul.

Tanpa banyak cerita dia minum saja, lagi pun rasanya memang sedap berperisa teh O limau tapi bila malam lain pula ceritanya. Biasanya saya yang 'belasah' dia tapi kali ni dia pula yang 'kerjakan' saya. Perghh.. berpeluh saya dibuatnya.

Zul
Labis, Johor



Hubungan 'intim suami isteri' kami biasanya seminggu sekali jer, lebih-lebih pun dua atau tiga kali seminggu. Tetapi satu malam tu lepas minum TricaJus ni, boleh jalan 2 round pulak. Fuyyo.. memang hebat TricaJus ni.

Abu Bakar
Labis, Johor


Hari pertama hingga hari ke 5 mencuba Tricajus kesan kepada anggota sulit saya memang luar biasa sentiasa tegang.

Tindak balas memang kurang selesa kerana kepala terasa berat, seluruh belakang hingga ke pinggang dan kedua belah paha terasa sakit dan sengal seolah selepas bekerja berat.

Hari ke 6 dan ke 7 hingga ke hari ini semua dah selesa, sentiasa bertenaga, penglihatan pun nampak jelas

Md Hafiz
Brunei

bie

Posts : 15
Join date : 2010-09-03

View user profile

Back to top Go down

Re: RAHSIA HEBAT DI " RANJANG "

Post  bie on Fri Sep 03, 2010 11:00 pm

Saya Terlalu Letih atau Tiada Mood Untuk Memenuhi Keperluan Seks Suami Saya

Adakah anda seorang isteri yang sering berkata-kata seperti di atas??

Mengapa perkara ini berlaku?

++ Kurang keinginan nafsu seks samada dari pihak suami mahu pun isteri
++ Faraj yang kering dan menyakitkan semasa hubungan kelamin
++ Faktor Usia
++ Penat bekerja
++ Cepat letih sewaktu melakukan hubungan kelamin
++ Kurang subur / mandul dan ketiadaan zuriat
++Tidak dapat mengikut rentak dan kehendak suami

bie

Posts : 15
Join date : 2010-09-03

View user profile

Back to top Go down

Re: RAHSIA HEBAT DI " RANJANG "

Post  bie on Fri Sep 03, 2010 11:00 pm

Soalan dari Custemer...

Saya mengidap diabetis dan menyebabkan saya langsung tidak dapat memuaskan isteri saya kerana alat kelamin saya langsung tidak naik,dengan kata mudah 'mati pucuk'

Bolehkan Produk TRICAJUS dapat menyembuhkan penyakit saya.Dan bolehkan saya amalkan meminum TRICAJUS kerana penyakit saya ini??

...........................

Boleh...Tricajus boleh diminum oleh mereka yang mempunyai penyakit diabetis.

Mengenai masalah mati pucuk akibat penyakit diabetis,telah ramai yang berjaya sembuh dan alat kelamin telah berfungi semula.

Ada yang isteri mereka telah putus haid tetapi setelah diamalkan meminum Tricajus,isterinya telah datang haid semula.

INI TERBUKTI TRICAJUS MEMANG HEBAT

bie

Posts : 15
Join date : 2010-09-03

View user profile

Back to top Go down

Re: RAHSIA HEBAT DI " RANJANG "

Post  bie on Fri Sep 03, 2010 11:01 pm

Masalah Custemer..

akak saya ni sejak melahirkan anak pertama hinggalah anak yang ke-2,mood saya untuk bersama suami hilang langsung..

Kadang2 bila suami memeluk saya kak,saya hanya sekadar membalas pelukan suami dan cakap pd suami,maaf ye ayang ngantuk la,,,

kesian juga kak pd suami.Kami masih muda lagi...

Ni yang nak try TRICAJUS ni.Boleh ke kak TRICAJUS dapat membangkitkan mood saya untuk bersama dengan suami???

bie

Posts : 15
Join date : 2010-09-03

View user profile

Back to top Go down

Re: RAHSIA HEBAT DI " RANJANG "

Post  bie on Fri Sep 03, 2010 11:01 pm

CARA MINUM TRICAJUS

Bancuh dengan air masak sejuk @ air mineral - 1 sachet sahaja sehari
Minum pada awal malam sekitar jam 8.00 malam

PANTANG : Jangan campurkan dengan air panas / susu

Kalau nak lagi power :

Minum Tricajus kemudian minum kopi 0 Kaw - tak mengantuk
Campur Tricajus dengan air 100 Plus kemudian minum - lebih bertenaga dan tidak mengantuk, sesuai untuk perjalanan yang jauh terutama kepada pemandu kenderaan
Minum Tricajus kemudian minum Kopi Tongkat Ali,Radix,Ali Cafe - ini lagi power ( jadi Ultarman )

bie

Posts : 15
Join date : 2010-09-03

View user profile

Back to top Go down

Re: RAHSIA HEBAT DI " RANJANG "

Post  bie on Fri Sep 03, 2010 11:02 pm

Ubat Kuat, Lelaki Malaysia sukar tahan lama

“BESAR, PANJANG, TEGANG”. Inilah yang sering dijumpai dalam iklan-iklan ubat kuat atau produk perangsang tenaga batin lelaki. Namun padah yang menimpa bila ia menjerat kembali lelaki-lelaki yang kemaruk ubat tahan lama.

Namun masalah cepat pancut/pancutan awal semasa hubungan seks dengan isteri berlaku hampir kepada semua lelaki. Bukan sahaja masalah tahan lama ini terjadi pada golongan lelaki Malaysia, malah lelaki di seluruh dunia mempunyai masalah ubat tahan lama berjimak.

Faktor-faktor yang menyumbang terhadap gejala pancutan awal/ejakulasi awal ini antaranya ialah:

1. Beban kerja yang terlampau banyak serta tekanan perasaan.
2. Masalah kulit zakar yang terlalu sensitif dan zakar cepat ngilu.
3. Ada masalah kelelakian atau seksual yang tidak normal.
4. Kurang pengalaman melakukan hubungan seksual bagi pasangan suami isteri yang baru bernikah.
5. Masalah penyakit seperti kencing manis dan lain-lain yang merosakkan prestasi seks.

Anda kini tidak harus kecewa kerana pelbagai ubat kuat dan tahan lama dihasilkan khas untuk memenuhi keperluan batin suami isteri. Namun pemilihan produk yang selamat, berkualiti dan terbukti keberkesanannya perlu juga dibuat kerana salah pilih, lain hal yang terjadi.

Kini anda tidak perlu bimbang kerana dengan adanya Tricajus, produk kesihatan yang berasaskan herba mampu menyelesaikan masalah kurang tegang dan pancutan pra matang yang membelenggu diri anda.

Anda akan mendapat faedah yang amat berbaloi apabila menggunakan Tricajus. Tak rugi kalau mencuba, memang rugi kalau tak mau mencuba. Siapa tahu produk ini mampu menukarkan anda kepada seorang lelaki hebat nanti.

bie

Posts : 15
Join date : 2010-09-03

View user profile

Back to top Go down

Re: RAHSIA HEBAT DI " RANJANG "

Post  bie on Fri Sep 03, 2010 11:03 pm

TRICAJUS produk alternatif bagi suami yang mudah “game over”…
Tuesday, August 3rd, 2010

Tricajus adalah sejenis minuman kesihatan yang mudah untuk diambil . Hanya campurkan dengan 100ml air sejuk, kacau dan minum. Tricajus berperisa seperti Teh O Ais Limau, ianya sesuai diambil oleh lelaki mahupun wanita dan mampu memperbaiki prestasi hubungan seks anda.

Ingat! Jangan benarkan ‘pukulan malam pertama’ atau ‘malam-malam’ biasa anda seterusnya ‘tak beres’, ‘kantoi’, dan kena ‘gelak’ oleh isteri anda sendiri. Sebab anda mudah ‘game over’ macam main PAC MAN! Harap muka saja ‘hensem’, tapi alahai… Mudah kendur sebabnya urat zakar ‘tak pernah diservis’! Kalau kereta pun rajin diservis apatah lagi ‘barang’ yang satu tu!

ANDA dibelenggu dengan gejala ini… ?? ANDA buntu memikirkannya… ?? ANDA malu dan segan… ?? ANDA mahu penyelesaian segera… ??

Jadilah Suami Idaman Sekarang!

Kecapi Nikmat Kepuasan Seks Sebenar Bersama Isteri Anda.

USAH RISAU…KAMI ADA JALAN PENYELESAIANNYA !!! INSYA ALLAH…
Sebagai nasihat, kami mencadangkan TRICAJUS sebagai produk alternatif yang mampu membantu anda bagi mengatasi masalah ini.

bie

Posts : 15
Join date : 2010-09-03

View user profile

Back to top Go down

Re: RAHSIA HEBAT DI " RANJANG "

Post  bie on Fri Sep 03, 2010 11:09 pm

TRICAJUS - PENAWAR DALAM SATU KOTAK


Testimoni Tricajus : Aziz – Strok



Saya kena strok, apabila saya berjalan saya berasa amat penat dan tidak boleh berjalan jauh.

Selepas 4 hari saya gunakan Tricajus, satu keajaiban berlaku terhadap diri saya, badan saya berasa ringan dan saya boleh jalan lebih jauh dan tidak berasa penat lagi.


Julia Chung – Hormon, Anemia & Sakit Kepala



Sejak mengamalkan 1 kotak Tricajus & De Active, masalah hormon, anemia dan sakit kepala yang serius telah hilang, berat badan saya juga turun lebih 5 kg.

Albert Teo – Kemalangan & Darah Tinggi




Sejak kemalangan pada tahun 1982 tangan saya tidak dapat menggaruk bahagian belakang badan dan tengkuk.

Kaki dan tangan kebas serta menghidapi tekanan darah tinggi. Setelah saya minum Tricajus sebanyak 3 paket, tangan saya mula boleh menyabun bahagian belakang badan

Kebas-kebas juga beransur pulih dan tekanan darah tinggi sudah normal sekarang.

Md Saad – Sakit Pinggang & Kencing Kerap




Saya menghadapi masalah sakit pinggang sudah bertahun-tahun, kencing kerap dan sakit di bahagian pundi kencing.

Doktor jangka saya ada batu karang. Selepas X-Ray dan makan ubat yang diberikan, masih tak ada perubahan.

Setelah Mr.Lau memperkenalkan saya Tricajus. Saya amalkan hanya 7 hari. Masalah saya sudah hilang dan pulih semuanya. Sekarang saya sudah boleh kerja kuat di kebun setiap hari.

Noraini – Sakit Jantung & Darah Beku




Serangan penyakit jantung dan darah beku, kencing manis [ 10mml ], tekanan darah rendah [100/60 ].

Masalah buah pinggang, kolestrol tinggi, sesak nafas dan tak boleh lena. Selepas makan ubat doktor, pembekuan darah dan lebam di permukaan kulit masih ada

Badan masih berasa letih. Setelah saya amalkan Tricajus selama 1 bulan lebam-lebam dan pembekuan darah tidah ada lagi.

Jantung berasa sihat tidak lagi sesak nafas dan boleh tidur lena waktu malam.

Pembelian 3 sachet RM30.00 / Pembelian 1 kotak RM130

Anda disarankan membeli satu kotak untuk percubaan. Dikhuatiri dengan membeli 3 peket Tricajus, ia belum dapat memberi kesan terhadap tubuh anda.

bie

Posts : 15
Join date : 2010-09-03

View user profile

Back to top Go down

Re: RAHSIA HEBAT DI " RANJANG "

Post  bie on Fri Sep 03, 2010 11:10 pm

TESTIMONI TRICAJUS

Setelah dapat maklumat tentang kehebatan ubat kuat herba TricaJus saya terus membuat pesanan pakej percubaan iaitu 3 paket TricaJus. Pada hari pertama minum TricaJus, malam tu badan rasa panas dan berpeluh mungkin ini kesan tindakbalas metabolisme badan yang meningkat sebagaimana yang diterangkan dalam risalah TricaJus.

Isteri bagi saya minum panadol dan minta saya berehat sebab dia ingat saya demam (tak cerita pun pada isteri pasal minum TricaJus). Jadi malam tu kami masuk tidur awal, cuma sedihnya saya pulak yang tak dapat lelapkan mata bukan tak sedap badan pasal demam tapi saya rasa badan mula terangsang dan lebih bertenaga.

“Si awang” zakar tu pun asyik bangun jer, tegak tak nak turun-turun, mata pun cerah tak rasa mengantuk jadi macam mana nak tidur. Tapi bila toleh kat isteri disebelah dia pun dah tidur lena, tak jadi lah nak kacau dia. Hari kedua saya minum TricaJus siap bancuh dengan air 100 plus. Malam tu memang tak boleh tahan lagi apa taknya zakar pun asyik terangsang, badan pun rasa sehat dan bertenaga maka apa lagi berdayunglah kami habis-habisan ibarat mengharungi lautan yang tak bertepi.

Apa taknya selalunya kami berdayung sekejap jer dah sampai daratan tapi malam tu memang tahan lama dah puas mengubah berbagai-bagai haluan, berdayung tanpa henti dengan penuh bersemangat pun masih belum jumpa-jumpa daratan. Setelah lama dan puas berdayung barulah kami sama-sama sampai ketepian. Memang isteri tersenyum puas dan nampak dia rasa agak kehairanan sebab malam ni lain daripada biasa, tapi dia tak komen apa pun cuma dia cakap “abang ni demam-demam pun galak jugak”.

Saya cuma tersenyum jer sebab dia tak tahu pun rupanya ini lah penangan JusHebat TricaJus. Puashati dengan prestasi TricaJus saya pun terus order 3 kotak. Saya mula amalkan minum TricaJus setiap hari. Alhamdulillah tahap kesihatan saya pun semakin meningkat, badan sentiasa sehat dan bertenaga, mata pun tak mengantuk bila memandu atau buat kerja lama depan komputer.

Memang dah terbukti TricaJus bukan saja ibarat ubat kuat tetapi juga dapat membantu mengembalikan kesihatan tubuh badan dan meningkatkan tenaga anda. Jadi jangan lah ragu dan sangsi lagi amalkan lah minum TricaJus setiap hari untuk kebaikan dan peningkatan kesihatan tubuh badan anda.

TricaJus satu produk kesihatan dan merupakan JusHebat yang dapat membantu anda mencapai tahap kesihatan dan kenikmatan yang diimpikan.

bie

Posts : 15
Join date : 2010-09-03

View user profile

Back to top Go down

Re: RAHSIA HEBAT DI " RANJANG "

Post  bie on Fri Sep 03, 2010 11:12 pm

JOM ORDER..

klik ni..

http://bie.tricajus2u.com

Pek percubaan..
RM30 ( 3 paket )

Sekotak ( 15 paket )
RM130

PM me to order

SMS / CALL
012-2792433
010-5055646 Laughing

bie

Posts : 15
Join date : 2010-09-03

View user profile

Back to top Go down

Re: RAHSIA HEBAT DI " RANJANG "

Post  Sponsored content Today at 8:42 pm


Sponsored content


Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum