Meh makan kenduri mehh..

View previous topic View next topic Go down

Meh makan kenduri mehh..

Post  azams74lgsb on Wed Nov 04, 2009 5:00 pm

Salam semua..

Jemput pada sahabat2 respek yg boring2 pusing2 K.L tak tau nak gi manakan..
datangla umah saya..kat segambut pada 15hb November hari ahad... adik lelaki saya kaween..

kat umah saya nanti ada dato' ct nurhaliza, ada too phat, ade bunkface, malah boyanche pun dtg..
apeje yg saudara nak semua ade kat situ nanti.. semua ade kat dlm cd nanti kite pedengarkan besame..ok.. hehe...

kalau sahabat respeks nak dtg...
kol no ni ye...012-2768772 :

azams74lgsb

Posts : 14
Join date : 2009-11-04

View user profile

Back to top Go down

Maaffffffffffffffffffff

Post  budak_sanggang on Wed Nov 04, 2009 5:03 pm

azams74lgsb wrote:Salam semua..

Jemput pada sahabat2 respek yg boring2 pusing2 K.L tak tau nak gi manakan..
datangla umah saya..kat segambut pada 15hb November hari ahad... adik lelaki saya kaween..

kat umah saya nanti ada dato' ct nurhaliza, ada too phat, ade bunkface, malah boyanche pun dtg..
apeje yg saudara nak semua ade kat situ nanti.. semua ade kat dlm cd nanti kite pedengarkan besame..ok.. hehe...

kalau sahabat respeks nak dtg...
kol no ni ye...012-2768772 :

Maaf raso2nya tak dapeklah ambo nak datang... ekekeke. No

budak_sanggang

Posts : 106
Join date : 2009-11-01
Age : 45
Location : Temerloh - Pekan - Kuala Pilah

View user profile http://higoat-2009.blogspot.com/

Back to top Go down

Re: Meh makan kenduri mehh..

Post  ajay on Wed Nov 11, 2009 7:57 pm

budak_sanggang wrote:
azams74lgsb wrote:Salam semua..

Jemput pada sahabat2 respek yg boring2 pusing2 K.L tak tau nak gi manakan..
datangla umah saya..kat segambut pada 15hb November hari ahad... adik lelaki saya kaween..

kat umah saya nanti ada dato' ct nurhaliza, ada too phat, ade bunkface, malah boyanche pun dtg..
apeje yg saudara nak semua ade kat situ nanti.. semua ade kat dlm cd nanti kite pedengarkan besame..ok.. hehe...

kalau sahabat respeks nak dtg...
kol no ni ye...012-2768772 :

Maaf raso2nya tak dapeklah ambo nak datang... ekekeke. No


tak dpt dtg takpe kan azam...tp hulurkan lah duit tu...hehehe
tapi bukan kat dak azam tu....kat aku nie hah.....hehehe Laughing Laughing

ajay

Posts : 121
Join date : 2009-11-01

View user profile

Back to top Go down

Re: Meh makan kenduri mehh..

Post  azams74lgsb on Thu Nov 12, 2009 10:25 am

ajay wrote:
budak_sanggang wrote:
azams74lgsb wrote:Salam semua..

Jemput pada sahabat2 respek yg boring2 pusing2 K.L tak tau nak gi manakan..
datangla umah saya..kat segambut pada 15hb November hari ahad... adik lelaki saya kaween..

kat umah saya nanti ada dato' ct nurhaliza, ada too phat, ade bunkface, malah boyanche pun dtg..
apeje yg saudara nak semua ade kat situ nanti.. semua ade kat dlm cd nanti kite pedengarkan besame..ok.. hehe...

kalau sahabat respeks nak dtg...
kol no ni ye...012-2768772 :

Maaf raso2nya tak dapeklah ambo nak datang... ekekeke. No


tak dpt dtg takpe kan azam...tp hulurkan lah duit tu...hehehe
tapi bukan kat dak azam tu....kat aku nie hah.....hehehe Laughing Laughing


Abi tersangat sibuk untuk hadir...apakata sedara yg dtg...tak payah bagi diut , dtg makan jee..hehehe..betul tak??

azams74lgsb

Posts : 14
Join date : 2009-11-04

View user profile

Back to top Go down

Re: Meh makan kenduri mehh..

Post  halismy on Thu Nov 12, 2009 4:14 pm

budak_sanggang wrote:
azams74lgsb wrote:Salam semua..

Jemput pada sahabat2 respek yg boring2 pusing2 K.L tak tau nak gi manakan..
datangla umah saya..kat segambut pada 15hb November hari ahad... adik lelaki saya kaween..

kat umah saya nanti ada dato' ct nurhaliza, ada too phat, ade bunkface, malah boyanche pun dtg..
apeje yg saudara nak semua ade kat situ nanti.. semua ade kat dlm cd nanti kite pedengarkan besame..ok.. hehe...

kalau sahabat respeks nak dtg...
kol no ni ye...012-2768772 :

Maaf raso2nya tak dapeklah ambo nak datang... ekekeke. No


segambut rasanya x lah jauh sgt dgn bangi nie.....tp tarikh tu zam, aku duk lepak kat KK lg, so x dpt jg nak singgah kenduri tuh.......apa2 pun mekasih la jemput kita org..... bounce bounce bounce bounce

halismy

Posts : 165
Join date : 2009-11-01

View user profile

Back to top Go down

Re: Meh makan kenduri mehh..

Post  ajay on Tue Nov 17, 2009 2:14 am

alahai dah lepas ker....sorry aku ingat kan 22hb....hehe
silap pandang ler...sorry....hehe

ajay

Posts : 121
Join date : 2009-11-01

View user profile

Back to top Go down

Re: Meh makan kenduri mehh..

Post  halismy on Tue Nov 17, 2009 9:10 am

ajay wrote:alahai dah lepas ker....sorry aku ingat kan 22hb....hehe
silap pandang ler...sorry....hehe

yg tu kalau silap aku [aren] jemput kenduri kawen adik dia di kuantan...... confused confused santa affraid farao

halismy

Posts : 165
Join date : 2009-11-01

View user profile

Back to top Go down

Re: Meh makan kenduri mehh..

Post  ajay on Thu Nov 19, 2009 3:30 pm

tu lah pasal dah banyak benar...tu yg sampai silap haribulan....

ajay

Posts : 121
Join date : 2009-11-01

View user profile

Back to top Go down

Re: Meh makan kenduri mehh..

Post  Sponsored content Today at 12:39 pm


Sponsored content


Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top

- Similar topics
» Mehh.

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum